سوالات متداول

اجاق گاز: تمامی قطعات شامل ضمانت نامه از تاریخ نصب به مدت ۲۴ ماه می‌باشد. هود: اعتبار این ضمانت نامه از تاریخ نصب به مدت ۱۸ ماه می‌باشد. سینک: اعتبار این ضمانت نامه 18 ماه از تاریخ فروش می‌باشد که توسط فروشگاه دار مهر و امضا گردیده است. (اگر برش کابینت طبق الگوی برش داخل کارتن نباشد سینک شیشه‌ای شامل ضمانت نمی‌باشد.) فر: اعتبار این ضمانت نامه از تاریخ نصب به مدت ۱۸ ماه می‌باشد. مایکروویو : اعتبار این ضمانت نامه از تاریخ نصب به مدت ۱۸ ماه می‌باشد. فر برقی رومیزی: اعتبار این ضمانت نامه از تاریخ نصب به مدت ۱۸ ماه می‌باشد. ماشین ظرفشویی: اعتبار این ضمانت نامه از تاریخ نصب به مدت ۱۸ ماه می‌باشد. جاروبرقی: اعتبار این ضمانت نامه از تاریخ نصب به مدت ۱۸ ماه می‌باشد. چای ساز و سماور : اعتبار این ضمانت نامه از تاریخ نصب به مدت ۱۸ ماه می‌باشد.
در مدت زمان گارانتی فقط هزینه ایاب ذهاب و دستمزد سرویسکار می بایست پرداخت گردد اما در صورتی که محصول فاقد گارانتی باشد علاوه بر هزینه ایاب و ذهاب و دستمزد سرویسکار می بایست هزینه قطعه تعویض شده نیز پرداخت گردد.
آسیب های ناشی از حمل و نقل، عدم نگهداری درست از دستگاه مانند ضربه شدید، نوسانات برق، عدم رعایت درست اصول پخت و پز و استفاده از محلول های پاک کننده غیر استاندارد که باعث آسیب رساندن به محصول می گردد
ابعاد برش محصولات برای برش کابینت روی جعبه محصول ذکر شده است. کابینت کار با بررسی ابعاد می بایست طبق اندازه های درست، کابینت را برش داده و آن را برای نصب دستگاه آماده کند. ( خدمات پس از فروش رومز در این زمینه فعالیتی ندارد )
به دلیل اینکه این نوع محصولات نیاز به نصب حرفه ای ندارند، خریدار می تواند بدون حضور سرویس کار اقدام به باز کردن جعبه نماید. پیشنهاد می شود هنگام باز کردن جعبه بدون حضور سرویسکار از مراحل باز کردن آن و تست دستگاه فیلم تهیه شود تا اگر به هر دلیلی دستگاه در زمان جابه جایی دچار ضربه، خط و خش، شکستگی و … بود در فیلم ثبت شود. توجه داشته باشیدکه فیلم باید از ابتدا و از زمان باز کردن پلمت جعبه آغاز شود. در صورت حضور سرویسکار برای باز کردن و تست محصول هزینه ایاب ذهاب می بایست توسط خریدار پرداخت گردد.
شماره سریال محصول که روی جعبه مشخص شده را به شماره پیامک 02174937 ارسال نمایید. (توجه داشته باشید برای تسریع در خدمات به جای تماس تلفنی، پیامک ارسال نمایید. دقت داشته باشید برای ارسال پیامک حتما پیش شماره 021 را درج نمایید.)
خیر نباید درب جعبه ی محصولات تجهیزات توکار آشپزخانه مانند: اجاق گاز، فر توکار، مایکروویو، هود، ماشین ظرفشویی و سینک را پس از خرید باز کنید. جعبه محصول اگر غیر از سرویسکار رومرز باز شود شامل گارانتی نخواهد شد. لازم به ذکر است برخی از محصولات لوازم خانگی داتیس که نیاز به نصب حرفه ای ندارند، طبق شرایطی که در ادامه خواهیم گفت، از این قاعده مستثنی هستند.
از ما بپرسید