با جستجو در پرسش های متدوال جواب سوالات خود را بیایید و اگر سوالی دارید برای ما ارسال کنید.
درصورتی که هنگام استفاده از دستگاه با خطا مواجه شدهاید، به شما برای عیب یابی کمک می کنیم.
با ارسال نظرات، سوالات، انتقادات و پیشنهادات ما را در ارایه خدمات هرچه بهتر یاری فرمایید.
محصولات از زمان خرید، چه مدت گارانتی دارند؟
اجاق گاز: تمامی قطعات شامل ضمانت نامه از تاریخ نصب به مدت ۲۴ ماه میباشد. هود: اعتبار این ضمانت نامه از تاریخ نصب به مدت ۲۴ ماه میباشد. سینک: اعتبار این ضمانت نامه ۱۲ ماه از تاریخ فروش میباشد که توسط فروشگاه دار مهر و امضا گردیده است. ( اگر برش کابینت طبق الگوی برش داخل کارتن نباشد سینک شیشهای شامل ضمانت نمیباشد.) فر: اعتبار این ضمانت نامه از تاریخ نصب به مدت ۲۴ ماه میباشد. مایکروویو : اعتبار این ضمانت نامه از تاریخ نصب به مدت ۲۴ ماه میباشد. فر برقی رومیزی: اعتبار این ضمانت نامه از تاریخ نصب به مدت ۲۴ ماه میباشد. ماشین ظرفشویی: اعتبار این ضمانت نامه از تاریخ نصب به مدت ۲۴ ماه میباشد. جاروبرقی: اعتبار این ضمانت نامه از تاریخ نصب به مدت ۲۴ ماه میباشد. چای ساز و سماور : اعتبار این ضمانت نامه از تاریخ نصب به مدت ۲۴ ماه میباشد.
هزینه قطعات تعویض شده باید پرداخت گردد ؟
در مدت زمان گارانتی فقط هزینه ایاب ذهاب و دستمزد سرویسکار می بایست پرداخت گردد اما در صورتی که محصول فاقد گارانتی باشد علاوه بر هزینه ایاب و ذهاب و دستمزد سرویسکار می بایست هزینه قطعه تعویض شده نیز پرداخت گردد.
در صورت حضور سرویس کار در محل باید هزینه پرداخت گردد ؟
هزینه ایاب و ذهاب سرویسکار، می بایست توسط خریدار پرداخت گردد
اگر تعمیر توسط سرویسکار رومرز انجام نشود و توسط خود خریدار اتفاق بیوفتد چه خواهد شد ؟
محصول از گارانتی خارج شده و شامل خدمات رومرز نخواهد شد